این وبلاگ در راستای نشر، اشاعه و بیان گوشه ای از معارفی است که تا به حال در محضر استاد گرامی آموخته ایم. اگر چه حق مطلب به هیچ عنوان ادا نمی شود. آموزه هایی که در این کلاس بیان شد، بالاتر از حد بیان است. این مطلب اغراق نیست، قریب به اتفاق کسانی که در این کلاس شرکت کردند، این مطلب را تصدیق می کنند که تاثیری که این کلاس در زندگی آنان گذاشته است، تأثیری عینی، عملی و واقعی بوده است، نه صرفاً شعار و پند و اندرز اخلاقی. حلوای تن تنانی، تا نخوری ندانی ! شیرینی و تاثیر این معارف را کسانی متوجه می شوند که در این فضای نورانی حضور پیدا کرده باشند و بوی توحید به مشام جانشان رسیده باشد. تنها آن زمان است که این گفتۀ ما را تصدیق خواهند کرد. ولی با این وجود : آب دریا را اگر نتوان کشید، هم به قدر تشنگی باید چشید. و این دلیل راه اندازی این وبلاگ است.